FAQ
Få svar på din fråga här
Under FAQ (Frequently Asked Questions) kan du se vad många av våra andra kunder har frågat om. Och kanske hittar du svaret på din fråga här.
Du kan hitta svar på frågor som t.ex. ”Hur kan jag byta en vara i SSKbutiken?”, ”Hur gör jag en reklamation?” eller ”Hur handlar man i SSKbutiken?”.
Hittar du inte ett svar på din fråga är du mycket välkommen att kontakta oss på telefon 0760-331667 eller mejl info@sskbutiken.se.
Så här handlar du hos SSKbutiken
Vi har ett stort urval av utrustning till vårdpersonal och vägleder dig gärna på info@sskbutiken.se eller 0760-331667.
När du hittar en vara du vill köpa lägger du den i korgen. Efter att ha lagt alla varor du vill ha i korgen klickar du vidare till kassan. Här fyller du i fakturerings- och leveransadressen. Om leveransadressen inte är samma som faktureringsadressen kan du bocka i rutan för det och fylla i leveransadress – t.ex. om du vill skicka en present till någon.
Innan köpet kan genomföras behöver du också godkänna köpvillkoren genom att bocka i rutan.
Till sist väljer du betalningsmetod och godkänner ordern. Efter att ordern har genomförts mottar du en orderbekräftelse med e-post.
När vi har skickat din order till dig får du ett kvitto på att ordern har skickats, och därefter bör det inte gå många dagar förrän du får ditt paket.
Många hälsningar, Rikke
Hur ofta skickar SSKbutiken?
Vi skickar på alla vardagar och alla ordrar som beställs före kl 13.00 skickas samma dag. SSKbutiken skickar från flera adresser, så därför kan din beställning komma i flera paket.
Graverade varor skickas från vårt danska lager. Vi har Danmarks snabbaste graveringsservice och därför skickas även graverade varor från dag till dag. Vår gravör är snabb och graverar samma dag som hon mottar ordern. Gravören har 20 års erfarenhet med gravering av sjuksköterskeklockor och är därför expert i att få det att se riktigt snyggt ut.
Hur lång tid tar det att få en gravering?
Graverade varor skickas från vårt danska lager. Vi har Danmarks snabbaste graveringsservice och därför skickas graverade varor från dag till dag. Beställer du före klockan 13.00 skickas din graverade vara samma dag.
Vår gravör är snabb och graverar samma dag som hon mottar ordern. Gravören har 20 års erfarenhet med gravering av sjuksköterskeklockor och är därför expert i att få det att se riktigt snyggt ut.
Hur byter man batteriet i en sjuksköterskeklocka?
Byte av batteri i din sjuksköterskeklocka
Bänd av baksidan på din klocka med en liten kniv. Det kan vara lite besvärligt eftersom klockan är konstruerad för att tåla rengöring med sprit.
När baksidan plockats av kan du bända upp det gamla batteriet ur hållaren och lägga i ett nytt batteri, använd eventuellet spetsen på den lilla kniven.
Om du behöver hjälp är du alltid välkommen att skicka klockan till oss, vi byter gärna batteriet utan kostnad.
Skicka din sjuksköterskeklocka till:
SSKbutiken.se
Gedhusvej 4
DK – 7451 Sunds
Danmark
När dras pengarna från mitt konto?
Om du väljer att betala med kreditkort drar vi pengarna när vi skickar din vara.
Vad ska jag göra om jag har fått en trasig eller felaktig vara?
Vänligen kontakta oss på info@sskbutiken.se eller telefon 0760-331667, så hittar vi en lösning.
Retur och byte
Reklamation
Har din vara gått sönder??
Vänligen kontakta oss på info@sskbutiken.se eller 0760-331667.
Vi sitter redo att hjälpa dig.
Varför mottar jag inte nyhetsbrevet även om jag har anmält mig?
Ibland kan det ta lite tid efter att du har anmält dig till nyhetsbrevet innan din e-postadress har registrerats på vår mejllista.
Om du tror att du inte är registrerad är du välkommen att kontakta oss på info@sskbutiken.se.
Har ni en katalog?
Just nu har vi ingen katalog, men vi arbetar på saken.
Du kan se alla våra varor i webbutiken.
Behöver du hjälp?
Om du behöver hjälp, är du välkommen att ringa eller skriva till oss. Våra öppettider gäller alla vardagar 8.00 – 15.00
Vi skickar alla vardagar och beställningar före klockan 13.00.
Chat med oss